Monday, June 25, 2012

~ my new JoB ~

assalammualakum....


hai...today i want to tell that now i have new job...but maybe tak lama kot coz tak lama lagi bulan puasa right??? bulan puasa rasa nya nak duduk kat rumah jelah kot...malas nak keje time puasa...now i keje kat Secret Recipe Kuantan 2 (Indera Mahkota 8)...memang best keje kat situ dengan kawan-2 yang open mind,glew-2 macam aku gak...best la dapat keje dengan satu kepala dengan kita....hari-2 boleh beli kek kat situ...sampai buddy lame aku cakap aku tembam macam bear....kurang asam betul dia tuh....em,xpelah...aku sedar sapa aku....hehehe.... :)


pe-2 pown aq nak bagitaw memang best kerja kat situ..... i love Secret Recipe Kuantan 2 ( Indera Mahkota 8 )....semua staff-2 kat situ open mind.....


                           


                                     ...THE END...

0 comments: